1. Przejdź do Treść
  2. Przejdź do Menu główne

Data publikacji w serwisie: 23 stycznia 2023 r.

Zasady dofinansowania projektów e-learningowych

Od 2016 roku Ośrodek Wsparcia Kształcenia na Odległość pomaga w przygotowaniu zajęć zdalnych również finansowo. Poniżej zamieszczamy istotne informacje o warunkach takiej pomocy, jednak przed złożeniem wniosku prosimy zapoznać się z Regulaminem dofinansowania projektów e-learningowych.

 

Każdy projekt zgłaszany przez pracownika dydaktycznego UAM musi być zaopiniowany przez koordynatora ds. e-learningu w macierzystej jednostce organizacyjnej wnioskodawcy. (Aktualną listę koordynatorów znajdziecie Państwo w zakładce Wsparcie i kontakt\Koordynatorzy e-learningu). O dofinansowaniu decyduje komisja, składająca się z trzech koordynatorów uczelnianych ds. e-learningu oraz dyrektora OWKO, biorąc pod uwagę następujące kryteria:

  • relację między kosztami i efektami kursu (w tym liczbę beneficjentów),
  • opinię koordynatora ds. e-learningu,
  • plan budżetowy Ośrodka w danym roku kalendarzowym,
  • zgodność planowanych przedsięwzięć z uniwersyteckim Regulaminem kształcenia na odległość.

Przy podejmowaniu decyzji komisja może poprosić również o dodatkową opinię tę jednostkę uczelnianą, która jest odpowiedzialna merytorycznie za jakość kształcenia w zakresie zgłaszanym przez pracownika ubiegającego się o dofinansowanie.

Wymagania formalne

Wniosek musi zawierać:

  • dane wnioskodawcy, wykonawcy projektu (jeśli jest to inna osoba) oraz koordynatora opiniującego,
  • tytuł projektu i opis prac projektowych a w wypadku zajęć zdalnych także informację o ich charakterze (np. programowe, fakultatywne, komercyjne itp.),
  • harmonogram prac,
  • kosztorys, wraz ze wskazaniem ewentualnych innych źródeł finansowania,
  • informacje o beneficjentach i sposobie ewaluacji efektów,
  • opinię koordynatora ds. e-learningu, właściwego ze względu na miejsce pracy wnioskodawcy.

Harmonogram

  1. Wnioski o dofinansowanie prosimy przesyłać na adres e-mail OWKO do końca marca każdego roku kalendarzowego.
  2. Decyzja o odmowie lub przyznaniu dofinansowania oraz jego wysokości podejmowana jest do końca kwietnia i przekazywana wnioskodawcom w pierwszym tygodniu maja.
  3. Przygotowanie, wdrożenie i ewaluację przedsięwzięć e-learningowych należy zakończyć do listopada (włącznie) danego roku kalendarzowego.
  4. Zrealizowany projekt jest rozliczany finansowo najpóźniej na początku grudnia roku kalendarzowego, w którym zostało przyznane dofinansowanie.
  5. Po zakończeniu projektu, do końca lutego następnego roku kalendarzowego, pracownik któremu przyznano dofinansowanie musi złożyć sprawozdanie dotyczące wykonania projektu.

prof. UAM, dr hab. Bogdan Hojdis
dyr. Ośrodka Wsparcia Kształcenia na Odległość

Skip to content