Data publikacji w serwisie: 16 września 2011 r.
Spotkanie robocze 12 września br.
Szanowni Państwo,
w poniedziałek 12 września br. spotkaliśmy się w Collegium Mathematicum, aby doprecyzować wskazówki dla osób przygotowujących kursy e-learningowe. Dr Jacek Marciniak zapropował włączyć do funkcjonującego już dokumentu dwa uzupełnienia: koncepcję e-podręcznika (jako koherentnej postaci materiałów do nauczania zdalnego w ramach danego kursu) oraz przykładowego opisu kursu (course desrciption), który uznaliśmy za ekwiwalent tradycyjnego sylabusa. W tym roku bowiem dydaktycy uniwersyteccy muszą przygotować nowe, poszerzone sylabusy – zgodne ze wzorem KRK – których integralna częścią (w wypadku zajęć zdalnych) może być opis kursu. Dr Agnieszka Cieszyńska zaproponowała, aby autor kursu w pełnym sylabusie przedmiotu dodał po prostu w punkcie 11 informacje o e-learningu i nie powtarzał już celów, treści, efektów itp.
Udało nam się również uzgodnić propozycję zakresu obowiązków koordynatorów wydziałowych ds. e-learningu, z którą proszę się zapoznać, aby na kolejnym stałym spotkaniu 10 października br. zatwierdzić ten dokument.
Bogdan Hojdis