Data publikacji w serwisie: 5 paźdzernika 2020 r.
O platformie e-learningowej UAM
Moodle UAM to zespół instancji Moodle tworzący Platformę e-learningową UAM, administrowaną przez Ośrodek Wsparcia Kształcenia na Odległość UAM. Nowe wydziały nie mają obecnie oddzielnych platform: kursy i konta są na instancjach dotychczasowych (sprzed 2019). Na każdą instancję obowiązuje osobne logowanie, wykorzystujące konto służbowe / studenckie UAM.
NOWE KONTA Pracownicze na Moodle:
- na platformie Moodle z logowaniem przez okienko CAS – zob. tutaj.
- na inne platformy Moodle – zob. tutaj w punkcie 2.
POMOC Moodle
Na każdej platformie Moodle jest opcja „Pomoc Moodle” w belce górnej strony, gdzie można przeczytać informacje nt. kont i zakładania kursów.
Zapraszamy na strony pomocy Moodle OWKO:
- Pomoc dla Prowadzących
(po pierwszym zalogowaniu prosimy odczekać ok. 10 minut, aby odblokował się dostęp do strony dla prowadzących.) - Pomoc dla Studentów
UWAGA:
- Moodle pomoże w dystrybucji materiałów, komunikacji przez fora, administracji zadaniami, przeprowadzaniu testów online, itp.
- Moodle NIE pomoże w zaaranżowaniu spotkania online (telekonferencji). Polecamy Office 365 Teams (informacje CI UAM), w szczególności za pośrednictwem Panelu Dydaktycznego UAM (linki do spotkań można umieścić w Moodle), (Zobacz więcej nt. Teams).
- Na Moodle NIE wrzucamy swoich filmów wideo. Te należy wrzucić na Office 365 > Stream, odpowiednio udostępnić i osadzić bądź zlinkować w Moodle. (Instrukcja)
Rozwiązywanie problemów:
- Na wydziałach / w jednostlach działają koordynatorzy ds e-learnigu. (Jeśli na Państwa wydziale jeszcze nie ma takowego, prosimy zgłosić kwestie władzom jednostki i dyrektorowi OWKO. )
- Sprawy związane z korzystaniem z Moodle czy narzędzi Office 365 – zapraszamy na strony Pomocy Moodle (zob. powyżej).
- *Techniczne* problemy (np. błędy w logowaniu Moodle) prosimy zgłaszać na dedykowany helpdesk: elearning@amu.edu.pl .